Tuesday 4 October 2011

GuDLuCk stuDeNt form 3 sMkTs~

hyep uolsss~ :D ary nie adalah ary peperaNgan bG budak2 form 3..msti korG pon tawu peperangan apa kn? peperanGan lam dewan gN paper2 PMR~ huhu... haaa, kepada suma budak form 3 smkts trutamanya 3 anggerik, guDluCk yaawww !!! hani akn doakan yG terbaek bt korg ! do the bez okeyh~ budak 2 pon salah sorg pelajar PMR jugak, so gudluck lhaa ea budak~ ary nie aku ta nmpk kau pon lg~ :) but aku harap sGt kau dpt buat dGn baek uke~ bgtu jgak kwn2 kau yG laen.. hah !! selain 2 aku da sikit na gtaw korg...hurmmm, ttg kelas aku lhaa.... kelas kmi da buat jadual baru~ yG sempoinya, 1 subjek ada 3masa weyh !!! yG penatnya subjek sejarah lhaa...hehe...jgn mara ea cekguu... ada 3 masa, ==' kompem gNt0k dgr dy cita lam keLas sal sejarah.. ;) tp apa buLe bt, tima jewlaa..heee~ tp yG bez nya...kalo tiap2 ary ada 4 @ 5 subjek ja yG belajar, mmg bez lhaa...wlaupun 1 subjek 3 masa, aku suka...taw npa? bru mudah masok otak biLa belajar...ta da laa serabut sGt na belajar..kn??? :p n ary nie aku asa jap ja kt skoLa...yeaahaaa ! smpy sini sja lhaa na di citakan pon... s0 guDluCk yaww 4 all student form3~ :))

No comments:

Post a Comment